January 31, 2016

Pekerja pembersihan terkejut jumpa mayat

KUALA LUMPUR - Seorang pekerja pembersihan terkejut dan menggigil ketakutan apabila menemui mayat lelaki di dasar sebuah kolam renang di Apartmen Desa Kudalari, Lorong Kuda di sini pagi tadi.

Menurut seorang kakitangan pengurusan kondominium tersebut, pekerjanya menemui mayat di dalam kolam renang dalam keadaan terlentang ketika membersihkan sekitar kawasan tersebut.

“Mangsa ketika itu yang hanya memakai seluar pendek dan berbaju gelap tenggelam di dalam kolam dengan kedalaman kira-kira 2.7 meter.

“Dia berasa takut dan menangis lalu berlari ke pondok pengawal untuk meminta bantuan sebelum pihak polis dan bomba dihubungi,” ujarnya ketika ditemui Kosmo!.

Sementara itu, jurucakap bomba berkata pihaknya menerima panggilan pada pukul 10.02 pagi sebelum bergegas dan tiba di lokasi pada pukul 10.18 pagi.

“Dua buah jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Pudu dan KLCC bergegas ke tempat kejadian bersama 11 pegawai dan anggota.

“Sebaik tiba di tempat kejadian, didapati benar terdapat satu mayat yang berada di kolam tersebut,” katanya.

Tambahnya, sebaik mengeluarkan mangsa dari kolam tersebut, pihaknya menyerahkan mayat tersebut kepada pihak polis untuk tindakan lanjut. - K! ONLINE

Kosmo 30 Jan 2016

0 comments:

Post a Comment