May 24, 2015

Mayat wanita ditemui separuh bogel

Polis menjumpai mayat seorang wanita warga Indonesia dalam keadaan separuh bogel dengan kesan lebam di muka dan kepala dipercayai dibunuh di sebuah hotel bajet di Jalan Pasar, di sini, awal pagi semalam.

Mayat mangsa, Efrinda Yuni Lubis, 38, ditemui pada jam 2.45 pagi oleh pekerja hotel berkenaan sebelum memaklumkannya kepada polis.

Ketua Polis Daerah Kuantan Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh berkata, anggota Jabatan Forensik Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Pahang bergegas ke lokasi kejadian bagi melakukan siasatan sebelum menemui mayat wanita terbabit terbaring di atas katil.

“Polis menemui mayat wanita yang berasal dari Batam, Indonesia itu dalam keadaan separuh bogel dengan terdapat kesan pergelutan di dalam bilik berkenaan apabila melihat dinding papan pecah.

“Pemeriksaan pada mayat mendapati terdapat kesan lebam di bahagian muka dan belakang kepala selain calar di leher serta terdapat gigitan di tapak tangan,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Beliau berkata, terdapat beberapa barangan peribadi mangsa seperti telefon bimbit dan wang tunai hilang disyaki disamun suspek.

myMetro 24 Mei 2015

0 comments:

Post a Comment