January 1, 2016

Jumpa mayat lelaki terjatuh

KELIHATAN mayat mangsa yang ditemui orang ramai.

Kota Kinabalu: Pengunjung di Pusat Transformasi Bandar (UTC), Jalan Tunku Abd Rahman, di sini, gempar susulan penemuan mayat lelaki tertiarap dipercayai terjatuh dari tingkat sembilan bangunan berkenaan, petang tadi.

Dalam kejadian 6.15 petang itu, mangsa yang dikenali sebagai Charles, 26, dan dipercayai bekas pengawal keselamatan di bangunan itu dikatakan ditemui oleh sekumpulan kakitangan yang secara kebetulan berada berhampiran lokasi lelaki terbabit terjatuh.

Seorang saksi yang hanya mahu dikenali sebagai Boy, 20, berkata, ketika kejadian dia terdengar bunyi dentuman yang kuat dan pada mulanya menyangka ada kemalangan berlaku di lokasi itu.

"Pada mulanya saya sangka ada kereta berlanggar kerana bunyi dentuman itu amat kuat.

"Selepas membuat pemeriksaan, didapati ada seorang lelaki sedang tertiarap dan berlumuran darah di bahagian kepala yang kami percaya sudah terjatuh dari tingkat sembilan atau sepuluh bangunan ini berdasarkan tingkap yang terbuka dari aras berkenaan," katanya yang ditemui di tempat kejadian.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu, Asisten Komisioner M Chandra ketika dihubungi mengesahkan kes itu dan siasatan masih giat dijalankan bagi mengenal pasti punca sebenar kejadian berkenaan.

myMetro 31 Disember 2015


0 comments:

Post a Comment