December 25, 2015

Dua remaja lelaki lemas

FOTO Ahmad Othman

Johor Bahru: Dua remaja lelaki berusia 16 tahun masing masing ditemui lemas di Pantai Desaru Bandar Penawar Kota Tinggi Johor kira-kira 10 pagi dan 12 tengah hari, hari ini.

Jurucakap jabatan bomba dan penyelamat Johor berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan mengenai dua remaja berkenaan yang dikhuatiri lemas kira-kira 7.24 petang semalam dan operasi mencari dan menyelamat (SAR) dilancarkan.

"Sebuah jentera, van, pajero dan bot dinaiki 17 anggota bomba termasuk empat anggota Pasukan Penyelamat Dalam Air (PPDA) diketuai Pegawai Operasi Penolong Penguasa Bomba Mohd Fadli Ismail bergegas ke tempat kejadian dan tiba kira-kira 8 malam.

"Setibanya di tempat kejadian didapati benar berlaku kejadian lemas membabitkan dua mangsa yang dikenali sebagai Albar Donar manakala identiti seorang lagi sedang dikenalpasti.

"Kedua mangsa ditemui oleh pasukan bomba dan orang awam di kawasan kejadian kira-kira 10.34 pagi dan 12.15 tengahari dan diserahkan kepada polis untuk tindakan selanjutnya," katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

myMetro 24 Disember 2015



0 comments:

Post a Comment