January 31, 2013

Gempar wanita kelar tangan



Miri: Orang ramai yang melalui lorong belakang sebuah bangunan di Jalan Brooke, di sini, digemparkan dengan tindakan seorang wanita yang dipercayai di bawah pengaruh alkohol mengelar pergelangan tangannya menggunakan serpihan botol kaca, semalam.

Dalam kejadian jam 11 pagi itu, wanita lingkungan 30-an terbabit dipercayai dalam keadaan mabuk selepas minum minuman keras bersama beberapa rakannya di sebuah kedai minum berhampiran.

Menurut sumber, pada mulanya wanita yang dikatakan hidup bergelandangan itu dilihat bercakap berseorangan dipercayai akibat terlalu mabuk.

“Namun, tiba-tiba wanita itu memecahkan botol minuman keras yang dipegangnya dan mengelar pergelangan tangan kanannya sambil menjerit sehingga menarik perhatian orang ramai yang lalu di kawasan itu.

“Dua rakannya dikatakan cuba menghalang wanita itu daripada terus mencederakan diri sendiri, tetapi tindakan itu menyebabkan seorang daripada mereka turut tercedera,” katanya.

Katanya, orang ramai yang menyaksikan kejadian menghubungi polis dan Hospital Miri apabila mendapati tangan wanita terbabit berlumuran darah.

myMetro 31 Jan 2013

0 comments:

Post a Comment