December 19, 2010

Ustaz Mohd Fauzi kerugian RM10,000

KUALA LUMPUR: Perantara program Al-Kulliyyah terbitan TV3, Ustaz Mohd Fauzi Mustaffa, kerugian hampir RM10,000 selepas rumahnya dipecah masuk perompak dalam kejadian di Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, malam kelmarin.

Dalam kejadian itu, sebuah TV plasma 42 inci yang digerudi di dinding ruang tamu rumahnya turut dilarikan bersama sebuah pemain cakera padat digital (DVD).

Mohd Fauzi yang juga penceramah bebas menyedari kejadian itu kira-kira jam 11.30 malam sebaik tiba di rumah selepas pulang dari majlis di Damansara, di sini, apabila mendapati jeriji besi rumahnya dipecahkan.

“Sebaik masuk ke dalam rumah, saya dapati keadaan ruang tamu berselerak dengan TV Plasma yang digerudi pada dinding sudah lesap bersama pemain DVD.

“Ini kali pertama rumah saya dipecah masuk, tetapi di Seksyen 8 ini beberapa pernah dilaporkan berlaku kes pecah rumah,” katanya yang membuat laporan berhubung kejadian itu di Balai Polis Kajang jam 12.30 malam kelmarin.

Sementara itu, sumber Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian itu dan siasatan sedang dibuat.

Berita Harian
19 Dis 2010

0 comments:

Post a Comment