July 31, 2010

Diheret dalam kereta, dicampak luar restoran

KUALA LUMPUR: Padah mencampuri urusan rumah tangga rakan, seorang pemuda menjadi mangsa amuk sekumpulan lelaki apabila dia diserang dengan kerusi ketika berada di sebuah restoran di Pandan Indah, di sini, awal pagi Isnin lalu.

Tidak cukup dengan itu, mangsa kemudian diterajang dan diheret ke dalam kereta sebelum dicampakkan semula dalam keadaan lemah berhampiran kawasan restoran itu.

Menurut sumber polis, kejadian berlaku kira-kira jam 2 pagi ketika mangsa bersama teman wanitanya sedang menjamu selera di sebuah restoran berhampiran kawasan berkenaan.

“Bagaimanapun, secara tiba-tiba datang seorang lelaki bertanyakan namanya dan mangsa kemudian mengaku yang nama disebut itu adalah dirinya.

“Sejurus mengaku dia adalah orang yang disebut itu, mangsa kemudian dihayun dengan kerusi sebelum ditarik ke arah sebuah kereta. Berhampiran kereta itu terdapat 10 lelaki lain yang dipercayai rakan suspek,” katanya.

Menurutnya, mangsa kemudian dibawa kumpulan terbabit ke lokasi yang tidak diketahui membuatkan teman wanitanya mula risau sebelum dia membuat laporan polis.

“Mangsa yang dibawa lari itu dikatakan dipukul kumpulan lelaki berkenaan dan akibatnya dia dimasukkan ke hospital selama dua hari selepas mendapat kecederaan di mata, seluruh badan dan muka,” katanya.

myMetro
31 Jul 2010

0 comments:

Post a Comment